Hij brengt mij in verwarring!




Al jaren komt hij onverwacht logeren, verdwijnt zonder een woord, plaagt me, kietelt me, flirt met me, neemt een loopje met me, speelt kat en muisspelletjes met me.
En nu wil hij definitief zijn intrek nemen. Ook al ben ik er niet aan toe.
Tijd om mijn leven eens grondig onder de loep te nemen. Want ik wil hem weerstaan. Ik heb een prima huwelijk met een leuke man en wil dat graag zo houden. Ik heb enerverend, maar leuk werk en wil dat graag volhouden. Ik heb een studie die nog af moet en wil die graag afronden. Hij mag mijn leven niet op zijn kop zetten!
Dus heb ik rigoureuze maatregelen genomen: van geen sport naar 3 keer hardlopen per week! Van de hele dag door koffie, naar twee bakjes per dag. Van veel(al rode) wijn naar één glas witte wijn per dag. Van nog geen kop thee als ik ziek ben, naar koppen thee ’s avonds. 
Hij is vastbesloten. Hij vindt mij onweerstaanbaar!
Hij brengt mij in verwarring en geeft me een warm gevoel.
Maar ik ben ook vastbesloten.
Want oh wat vind ik hem vervelend: de overgang!!!!





Reacties

Populaire posts