Panorama foto's: appeltje eitje!

Tijdens mijn korte vakantie met mijn moeder op Texel, liet een aardige buurman mij zijn prachtige panorama foto's op de iPad zien. Foto's van de Waddenzee met een superstrakke horizon. Hij had ze met zijn iPhone gemaakt, vertelde hij.
"Wauw, dat kan ik dus ook", zei ik. Enthousiast liet hij me zien hoe het werkte.
Appeltje eitje, dacht ik en fietste 's avonds, bij de ondergaande zon, naar het haventje van De Cocksdorp.
Ik was net op tijd. Er lagen twee mooie kotters te glinsteren in de avondzon.
Vanuit verschillende hoeken nam ik de panorama foto's en bewoog langzaam van links naar rechts.
Op mijn mobiel zag het er goed.
Vol verwachting zette ik ze thuis op de laptop. Dat moesten wel bijzondere foto's zijn.
Dat klopt, het zijn bijzondere foto's geworden. Maar eh…….appeltje eitje????








Reacties

Populaire posts