Verwarrende gesprekken

“Nou, vertel eens, wat vertellen ze allemaal over mij?”
“Wie zijn ze?"
"Nou, die nicht, toe, hoe heet ze ook alweer?"
"Wat vertelt ze dan?"
"Dat ik een hoer ben en met mannen aanpap!"

"Die dochter van je, dat is ook wat hè?"
"Hoezo, wat is er dan?"
"Nou, die vriend van haar zei eerst dat hij wel kinderen wil en nu ze samenwonen zegt hij dat hij toch geen kinderen wil!"
"Waar heb je dat verhaal vandaan?"
"Toe hoe heet ze, die zo op jou lijkt, die andere Annet."
"Dat klopt echt niet hoor, dit verhaal."
"Nou kind, ik geloof dat je je nu echt vergist."

"Waarom kleed je je in het donker uit op de gang?"
"Dan zien ze me niet."
"Wie zijn ze?"
"Nou die jongens van de overkant."
"Jij woont op twee hoog en er kan niemand naar binnen kijken."
"Jawel hoor. En ze geilen op naakte oude vrouwen."

"Die Annet, die is al wel 1,5 jaar niet bij me geweest."
"Ik ben Annet."
"Ja dat weet ik wel! Maar je hebt in de tussentijd kindertjes gekregen en die heb ik nog nooit gezien!!"

"Kijk, daar zit die gluurder weer."
"Waar dan? Ik zie hem niet."
"Nou daar, op dat dak!"
"Ik zie hem echt niet. Wacht, ik maak een foto, dan kan ik hem inzoomen en kunnen we het beter zien."
"Zie wel, daar zit ie toch?"
"Dat is een plant die aan de muur hangt."
"Maar die man heeft een toga aan."
"Dat is een parasol met een hoes er omheen."
"Nee hoor, dat is toch echt die gluurder!"

"Heb jij nog werk?"
"Ja hoor, ik krijg zelfs een vast contract op mijn nieuwe school."
"Oh dat is fijn. Wat doe je dan?"
"Ik ben docent Duits."
"Maar je werkt ook nog bij de huisarts."
"Nee, hoezo?"
"Nou, je praat met de huisarts en je weet veel over mij."
"Ik heb een gesprek gehad met de huisarts over jou, omdat wij ons zorgen maken over jou. Maar ik werk niet voor hem."

"Kind, denk je er nog wel aan de belastingaangifte voor mij in te vullen? De uiterlijke inleverdatum is verschoven naar 8 mei.
Hier zijn alle aftrekposten en heb je nog gedacht aan de rolstoel? Die kun je ook aftrekken!"
Tot op de cent nauwkeurig! 😮

Moeder, 89, zelfstandig wonend

#verwarrendegesprekkenmethaarkinderen

Reacties

Populaire posts